بیمه عمر و آتیه

بیمه عمر

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

همه بیمه گذاران عمر پاسارگاد می‌توانند اطلاعات بیمه نامه عمر به همراه سوابق بیمه عمر شان را از طریقرسامانه بیمه عمر پاسارگاد مشاهده نمایند. برای این منظور شما باید شماره بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و کد ملی بیمه گذاری را وارد نمایید.

هم چنین با دانلود نرم افزار استعلام بیمه عمر پاسارگاد می‌توانید اطلاعات کلی درباره بیمه عمر پاسارگاد به دست آورده و جدول بیمه عمر پاسارگاد را بر اساس هر سن و هر توان پرداختی و بر اساس انتخاب پوشش‌های مختلف استعلام بگیرید.

 

  • مدارک مورد نیاز
  • تصویر و یا کپی کارت ملی و یا شناسنامه بیمه شده، بیمه گذار و اعضا خانواده
  • اصل فرم پیشنهاد بیمه عمر پاسارگاد که توسط خود فرد تکمیل شده باشد
  • پرداخت حق بیمه عمر از طریق اینترنتی و یا به صورت حضوری در بانک

فرد بیمه شده میزان حق بیمه را خودش تعیین مى نمایید که مى تواند به صورت ماهانه و یا ٣ماه و ٦ماه ویا سالانه پرداخت شود، 

کارشناسان مى گویند:١٠درصد حقوق ماهیانه را به أین کار اختصاص دهید.

حداقل حق بیمه پنجاه هزار تومان مى باشد.

توجه داشته باشید که فرد بیمه شده  با پرداخت وجه سود قطعى ومشارکت دریافت کرده و همچنین در مقابل خطرات حادثه و بیمارى و إز کار افتادگى خود را بیمه نموده است.

  • پوشش درمان تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد: یکی از مزایای داشتن بیمه عمر پاسارگاد امکان استفاده از این پوشش است ، اگر اندوخته بیمه‌نامه  عمر پاسارگاد به ۲ میلیون تومان برسد و ۶ ماه از صدور بیمه‌نامه گذشته باشد، فرد بیمه شده می‌تواند تا سقف۱۰ میلیون تومان از هزینه‌های جراحی و تا سقف  ۵ میلیون تومان از پوشش هزینه بستری بیمه عمر پاسارگاد خود استفاده نماید.

پوشش آتش سوزی و زلزله برای منزل مسکونی بیمه عمر پاسارگاد: شرکت بیمه پاسارگاد برای همه دارندگان بیمه عمر پاسارگاد، پوشش آتش سوزی منازل ارائه می‌کند. میزان سرمایه‌ای که از این طریق تحت پوشش قرار می‌گیرد  و تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌باشد. البته این پوشش به انتخاب خود فرد بیمه شده ارائه می‌شود.

پوشش سرمایه از کارافتادگی بیمه عمر پاسارگاد: اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر به هر علت ازکارافتاده شود می‌تواند از این پوشش تا سقف ۴ میلیون تومان استفاده کند. سن بیمه شده باید بالای ۱۲ سال باشد

  • پوشش هزینه پزشکی: اگر فرد بیمه شده دچار حادثه شود، برای جبران هزینه های بستری و پزشکی می‌تواند تا سقف مشخص شده این پوشش در بیمه‌نامه عمر خود استفاده نماید. سقف پوشش هزینه پزشکی پاسارگاد تا ۲۵ میلیون تومان می‌باشد.
  • پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه: این پوشش به اختیار بیمه شده به بیمه‌نامه عمر اضافه می‌شود و اگر فرد بیمه شده در طول مدت قرارداد و در اثر حادثه دچار نقص عضو دائم شود می‌تواند از این پوشش تا ۳۰ درصد سرمایه فوت استفاده نماید. سقف پوشش نقص عضو بیمه پاسارگاد تا ۲۵۰ میلیون تومان می‌تواند باشد.
  • پوشش امراض خاص بیمه عمر پاسارگاد: اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه عمر پاسارگاد به یکی از بیماری های تحت پوشش مبتلا شود، می تواند تا سقف ۴۰ میلیون تومان از این پوشش استفاده کند.  بیماری‌های تحت پوشش در بیمه عمر پاسارگاد شامل سکته قلبی و مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن، عمل قلب باز و سرطان می‌شود.
  • پوشش فوت به هر علت: این پوشش اصلی‌ترین پوشش بیمه عمر پاسارگاد است. این پوشش به صورت سرمایه فوت می‌باشد که با حق بیمه پرداختی بیمه شده رابطه مستقیم داشته و بر اساس حق بیمه پرداختی فرد محاسبه می‌شود. میزان این پوشش می تواند ۱ تا ۲۵ برابر حق بیمه باشد و در صورت فوت بیمه شده به ذینفعان بیمه‌نامه وی پرداخت می‌شود. سقف این پوشش تا 400میلیون تومان می‌باشد.
  • پوشش سرمایه فوت به علت حادثه: اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید این سرمایه  علاوه بر سرمایه فوت به هر علت به ذینفعان پرداخت می شود. میزان پوشش سرمایه فوت در بیمه عمر پاسارگاد تا ۴ برابر سرمایه فوت می تواند باشد. سقف سرمایه فوت در اثر حادثه بیمه عمر پاسارگاد تا ۴۰۰ میلیون تومان می باشد.